miercuri, mai 13

nu ai dreptul...

nu ai dreptul sa ma limitezi in nici un fel de a la a-mi manifesta fiinta asa cum este ea, asa cum m-am creat si cum devin prin ceea ce sunt eu.
nu ai dreptul sa rastalmacesti visele si trecutul meu, sa-mi reconfigurezi gandurile ca si cum ar fi alte tale, sa-mi negi unicitatea si sa pui semnul egal intre diferente de orice fel.
nu ai dreptul sa ma minti si sa ma judeci atunci cand eu nu o fac.
nu ai dreptul sa faci lucruri gratuite impotriva mea, daca nu te plateste nimeni pentru asta.
nu ai dreptul sa jignesti si sa arunci cu piatra atunci cand tu insuti ai oglinda ta prafuita in care nu te-ai mai uitat demult.
nu ai dreptul sa vrei in locul meu pentru mine daca nu-mi cunosti dorintele.
nu ai dreptul sa-mi ceri ceea ce nu oferi.
nu ai dreptul sa-mi programezi viata pentru ca o ai si tu pe-a ta.
nu ai dreptul sa ma faci sa sufar intentionat, pentru asta exista Iad si nu tu esti judecatorul suprem.
nu ai dreptul sa faci galagie in linistea mea interioara si exterioara si sa-mi poluezi culorile.
nu ai dreptul sa minti cand poti sa taci sau sa pleci.
nu ai dreptul sa te crezi dumnezeu pe pamant, altfel ai fi tu in cer, nu esti decat om.
nu ai dreptul sa fii nemultumit de ceea ce esti pentru ca toate sunt in puterea ta.
nu ai dreptul sa fii invidios pe viata celuilalt pentru ca fiecare are sanse egale si un liber arbitru, dreptul la alegeri si trenuri care se pierd sau nu.
nu ai dreptul sa stai daca gandesti ca ar fi bine sa fi plecat.
nu ai dreptul sa pleci fara sa fi terminat ce aveai de facut.
nu ai dreptul sa impui standarde si limite altuia.
nu ai dreptul sa mori sau sa-ti doresti moartea cat inca traiesti.
nu ai dreptul sa te ierti prea usor.
nu ai dreptul sa decizi ce e bun.

gata.

Niciun comentariu: