joi, august 12

cer

am dormit un sfert de zi in ultimele 3 zile... ce conteaza? cand totul se aseaza ca intr-o carte scrisa de tine... ce conteaza cand ma simt ca un fulg, imbatata de frumos si sclipiri? am privit indelung un cer larg cu stele infinite... pe o racoare incredibila, la o margine de padure. am ascultat greieri si am umblat desculta. mi-am lasat toate energiile negative in pamant si el mi-a dat inapoi putere si delir. si o sa-l impart cui o sa vrea sa primeasca.

e minunat cand zambesti alaturi de un om, cand poti sa taci fara sa te simti stanjenit pentru ca stii ca tacerea e dulce. poti sa o gusti. sa o savurezi fericit. e minunat cand poti vorbi vrute si nevrute si stii ca esti ascultat nu doar din complezenta, cu atentie chiar si ca celalalt participa la tine, la viata ta, la ceea ce este important pentru tine. e minunat cand toate astea vin de la sine, dintr-un farmec imprastiat in unde multicolore...

sunt fericita azi. in ciuda unor mici tristeti.

3 comentarii:

Lilu spunea...

Nespus de frumos!>:D<

demo spunea...

multumesc! :)

Kaos Moon spunea...

da, asta a fost frumos
PS : Lilu te futi?
hi hi