vineri, octombrie 29

first love never forget

te-am vazut iar... si de fiecare data cand te vad ma cuprind melancoliile... e crunt sa nu poti da timpul inapoi, sa fii neputincios si sa stii ca nimeni si nimic nu poate schimba prezentul asa cum ti-ai dori...

am fluturi in stomac si licurici pe creier. imi curg lacrimi amare pe obrazul drept si dulci pe cel stang... mi-e dor de tine, mi-e dor de noi. am fost atat de frumosi, de puri, de copii... as muri in secunda doi pentru tine si m-as da peste cap sa te aduc inapoi... sa aduc inapoi acele vremuri apuse din vina mea. cata forta poti avea uneori sa faci lucruri gresite si cata neputinta sa le indrepti ulterior... cumplit. ma frang in ganduri si amintiri si incerc sa ma iert, sa nu ma urasc...

28 octombrie... ziua sorelei mele dragi. ziua in care tata a facut accident. ziua in care te-am vazut si am realizat ca ai locul tau in sufletul meu indiferent de povesti de amor si vremuri trecute si viitoare. o singura zi... si totusi...

esti secretul meu cel mai de pret. nici macar sa scriu nu pot despre tine, despre noi... nici sa vorbesc cu altcineva, nici sa-ti recunosc... nimic. ma fac mica si ma plec in pamant cu tot cu dragostea ce ti-o port... si poate candva, cineva, va gasi saculetul magic cu minuni si-l va deschide... va stii atunci ce inseamna dragostea eterna... neconditionata... pur(a) si simplu(a).

Niciun comentariu: