duminică, decembrie 19

mosuuuuuuuuuuuu

a venit moshu mai devreme de la mama! si ce bucuroasa sunt cand primesc lucruri pe care mi le doresc de o eternitate, de care am nevoie si cu care ma voi implini zilnic. e minunat! uneori ma gandesc ca exista un dumnezeu al nebunilor. azi, ca niciodata m-am trezit dupa doar 5-6 ore de somn, perfect odihnita desi visasem ceva alambicat greu de povestit. in jumatate de ora eram afara, in frig, dar ce frumos si senin era! am cantat la slujba si am ras cu lumea evlavioasa pe acolo. mi-am baut cafeaua cu o veche amica pe care n -am vazut-o de un secol. am depanat amintiri si m-am imbatat cu izuri de scortisoara. am fost la cumparaturi cu ai mei si am papa bun. uuuuuuuu si cat ma bucur de ziua asta, simpla.

m-am hotarat sa-mi fac bradul artificial, totusi. sunt foarte curioasa daca si cum il va darama cainele. e primul lui craciun si... ma roade sa vad cum reactioneaza jucausul la luminite si globulete. in rest il fac degeaba ca doar nu stau acasa, si nici nu e vitrina la mine la apartament :p prin februarie asa, o sa-i gasesc o utilitate, ca si anul trecut : aceea de a-l pastra pana la venirea lui sora, sau.. cine stie... a cui...?

am primit vesti bune... cred ca anul o sa-mi inceapa cu ce trebuie. ma refer pe plan profesional. un pic mai optimista de data asta, .... aceeasi.

Un comentariu:

Pauza De Tigara spunea...

felicitari pentru ziua aceasta a ta... iar cainele poate va acoli bradutu;))