sâmbătă, martie 26

inimi

imi sare din piept, o ia la sanatoasa pana prin sectorul 6 al capitalei, saruta un parbriz aburind si eventual scrie cateva randuri pe un servetel, pe care il lasa in geam... si un smiley face, semnat ”Pitic”. imi bate inima de minute bune, si nici dupa tutun, apa, cafea, recitiri obsesive ale mesajului-minune, dupa nimic... nu-mi trece, nu se opreste. imi zvacneste in piept. din piept in creier si inapoi in vene. imi rascoleste amintiri si sentimente, doruri si dorinte. era doar un mesaj semnat cu litera aia... de la el... si uite cata efervescenta a produs in mine. dupa atata timp...

nu e bine ca nu pot plange. nu e bine cand nu pot face ce simt... din orice motiv. nu e bine... sa ma constrang sau sa fiu constransa de daturi de orice fel. e dureros.

momente de slabiciune? sau doar recunoasteri sporadice a ceea ce zace in mine? nu pot sa te numesc slabiciune. slabiciune mi-e cand simt nevoia de dulce, sau cand vreau la mare. cand ma invart in mofturi si nu ma pot controla. dar tu... si eu... si tot ce-a fost, nu poate fi bagat la categoria asta. ma duc cu ele asa cum pot. uneori mi-e usor, alteori devine greu, dupa drum lung, si cele mai usoare bagaje devin insuportabile si nasc broboane pe frunti... si timpul trece, si ceea ce ramane in mine iese la suprafata uneori... nu ca o slabiciune, ci ca o confirmare a faptului ca ai ramas. aici. 

dar... (ca de fiecare data cand vine vorba de Dor e si un Dar pe langa el) drumurile noastre cine stie cand si cum se vor mai intersecta. pentru ca da, eu am un drum, tu il ai pe-al tau. sunt multumita cu drumul meu, merge spre inainte, chiar si asa, fara tine... dar directia mea nu sterge, nu neaga si nu pune punct la ce a fost, si la ce continui sa simt.

later edit: bye bye Piti, bye bye. catelusul meu se gudura intr-o gradina la ora asta.

Niciun comentariu: