vineri, mai 13

rar?

constat ca scriu mai rar. poate pentru ca am inceput sa traiesc? sau pentru ca nu am timp de mine? amandoua. cand nu ai un program fix impus de altii si nu exista presiunea exteriorului... parca iti umpli timpul mai mult decat e cazul... fac o mie de lucruri pe zi si pic franta la apus. rasaritul imi vegheaza cafelele lungi si dulci si ma incurajeaza sa continui drumul meu. e fantastic de bine. si de vizibil tot ce intreprind.

de ce am tresarit azi la un sms? poate pentru ca m-a surprins. nu-l asteptam. si nu-l asteptam pentru ca mi-au murit sperantele si mi-au inviat zilele prezentului. pentru ca mi-au adormit dorurile si nevoile si mi s-au trezit simturile practice. e bine si asa. e doar un altfel de a fi eu. eu sunt multe, uneori atat de multe incat ma coplesesc de propria-mi complexitate. dar imi place de mor.


infloresc in fiecare zi. si nu exista vant sa-mi spulbere petalele firave.

Niciun comentariu: