duminică, octombrie 30

party

ca pe vremuri a fost... n-am mai dansat asa de cand am terminat facultatea, n-am mai baut atat de amestecat de cand eram in liceu. a fost de pomina. si va iubesc pe toate - voi fetele mele - care imi picurati culoare si haz in viata. a fost o noapte cu de toate...
- l-am asteptat, si n-a venit.
- am asteptat-o si a venit.
- am plans cu cateva minute inainte de doruri dureroase.
- am lacrimat de bucurie cand am dansat cu ea.
- am facut dragoste cu degetele pe tine, in obscuritatea aceea de atmosfera pe niste muzici care de fapt nu mai contau.
- am amestecat shoturile si cocktailurile, substantele, aromele, mirosurile si nu... nu mi-a fost rau deloc.
- am dansat pe bar, in bar, intr-un ring plin, spre dimineata in clubul gol.
- am avut dejavu-uri cu atatea nopti de bine, de rau, din locul acela in care mi-am trait filmele atatia ani.
- v-am simtit aproape de mine. fericita.
- am iubit zambetul sorelei, roscatul ei, toata fiinta puiului meu, coditele unei scolarite, masca si imbratisarile lui bubu, injuraturile unei veverite bete.
- am facut cadouri si am primit inzecit.
- am primit complimente, am dat flituri, am respins apeluri si am trimis un sms.
- mi-am rasfirat pletele pe ritmuri vechi, ma dor picioarele de atata zbenguiala.
- unora li s-a schimbat ora automat, eu inca cred ca unele vremuri nu trec niciodata.
- ne-am mascat... sau poate doar am luat cu noi cateva din alter-egourile de sertar.
- am avut unghii albastre si pardesiu matrix.

se incheie luna de mijloc a toamnei si declar oficial ca sezonul asta imi umple sufletul. cu voi de voi. ma inclin!

Niciun comentariu: