joi, martie 15

the beginning

primavara chiar a venit. si incepe anul si pentru mine, incep sa-mi scot fiinta din hibernare... e minunat sa tragi adanc aer in piept si sa te umpli de dragoste si frumos.

am vazut marea, marea mea... nisipul inghetat mi-a oferit cateva scoici uitate de furtunile de peste iarna, vantul mi-a imbibat pletele intr-o briza racoroasa. marea era linistita, ca asta toamna cand am lasat-o acolo, era limpede si frumoasa. m-am bucurat infinit sa-mi fie dor de la malul marii, prima data pe anul asta. a fost un fel de revelion al meu... si uite asa... a inceput o fantastica poveste de dor si drag.

simt fiori demult uitati, mi-e dor si gandurile-mi sunt inundate de secvente de film romance. m-am indragostit. e altfel decat ultima data... la 22 de ani iubeam pasional un personaj interzis. acum vibrez pe alte frecvente... dar poate la fel de intens. si nu credeam ca voi mai fi vreodata in starea asta, ca ma voi topi intr-un microunivers al nostru, ca voi mai dori cu atata foc pe cineva, ca ma voi pierde pe norisori pufosi de unde nu mai vreau sa ma dau jos niciodata. e incredibil cum mi se darama treptat toate blocurile de rezistenta, orice fel de ratiune si incercare de a ma mentine totusi la suprafata asta realista, obiectiva. m-am cam pierdut, si m-am pierdut frumos... in bratele lui.

vor inebuni salcamii :)

Niciun comentariu: