joi, iulie 12

topeli

bunica-mea a venit cu bomboane in punguta, dinalea colorate de erau pe vremuri. e cel mai constant gest al ei de cand o cunosc, scoate din geanta bobo la pitici.

m-am miorlait cu o pisica azi, cred ca vorbeam amandoua aceeasi limba. sau sigur ne gandeam la acelasi om, asta doar daca pisicile gandesc, eu cred ca da.

mi-e dor de mirosul tau sa ma pierd cu buzele undeva in spatele lobului tau si de acolo sa extrag aromele mele preferate. mi-e dor sa ma strangi de mana si sa-ti zic ca ma doare. mi-e dor de carlionti si zambete. de tusea ta de dimineata si de felul in care ne dezincolacim cand adormim si ne ducem fiecare in pozitia lui. mi-e dor de talpile tale si de focul pe care mi-l oferi tu. mi-e dor de o mie de lucruri cu tine, din tine, ale tale.

mi-e foarte bine sa-mi fie dor de tine. e atat de frumos sa-ti fie dor plin de cineva! :)

cred ca daca n-as avea prieteni, n-as avea nimic. bine, as mai ramane cu ceva...
dar am atat de multi si atat de buni, incat uneori ma emotionez numai cand ma gandesc.

in curand ma voi topi de tot. creierul meu e deja lichid. inima abia de mai sopteste si trupul meu e in hibernare. as vrea o briza de aer rece, va rog, un val, o scoica si pe El.

Niciun comentariu: