vineri, octombrie 12

doar azi

astazi m-am vazut cu un bun prieten care mi-a zis in primele cateva minute de conversatie ca am fluturasi in stomac... da am fluturasi in suflet, in creier, in tot corpul. si se vede, probabil ca am o aura de fluturi pe care unii o percep de la distanta chiar :)

azi am capatat o noua familie, mi s-a spus "te iubesc" de cateva zeci de ori si am raspuns la randul meu cu imbratisari si zambete. tinerii cu care lucrez imi aduc minuni in fiecare zi prin gesturi si cuvinte frumoase. e impresionant cum se pot atasa de un zambet daruit la momentul potrivit, de o mana intinsa, de o secunda de disponibilitate din partea mea. plec de la ei cu impliniri infinite care am impresia ca ma vor asterne toata viata, indiferent cat va dura jobul asta.

azi am baut un ceai fierbinte de fructe. azi mica mea si-a adus aminte de cat de zombi suntem impreuna. azi am plans de bucurie. azi iubesc tot ceea ce fac si sunt.

stii cum e sa obosesti de atata frumos? sa te franga fiecare zi, dar sa te trezesti nou si curat dimineata?

Niciun comentariu: