marți, septembrie 12

un sezon de fericire

E ca atunci când faci shopping-therapy. O comandă pe net și în câteva zile totul se luminează, ai ceva nou, lumea te complimentează, ți se modifică privirile și starea de spirit. Așa am început vara...

A trecut un sezon de fericire. Uneori parcă nici nu mi-e bine cu atâta bine sau e doar teama mea de efemeritate și nu mai știu să fiu fericită. Am trăit o vară atât de plină, o vară-pansament, o vară fierbinte alături de Omul-potrivit care, prin prezența lui m-a eliberat de jugurile unei iubiri imposibile și toxice. 

Trăiesc. O nouă viață, un nou anotimp, un bărbat nou în viața mea, o proaspătă revenire și recunoaștere de sine. A trecut un anotimp împreună și am reușit să-l facem memorabil. Începe toamna mea, acele luni frumoase, colorate, când începi lucruri și tragi concluzii. Calendarul meu a început mereu la 1 septembrie, nu pe 1 ianuarie și mi se pare un Revelion mult mai frumos în partea asta a anului....



Septembrie e întotdeauna un start. Îmi fac planuri, trag concluzii, îmi deschid o agendă și vreau o groază de chestii pentru mine. Diferența e că acum, simt după mult timp, că anotimpurile nu curg în van, că toamna chiar e frumoasă și că am alături un personaj care mă completează și mă crește. Am trecut prin atâtea dezintegrări și prăpăstii.. dar toate au trecut într-un trecut mult prea îndepărtat. Nici măcar nu mai am curiozitatea să mă uit în urmă peste umăr, așa... într-o doară. Relevant e doar înainte.


Niciun comentariu: