miercuri, iunie 4

o poveste...

intodeauna am zis ca iubirile mele sunt niste povesti.. pe alocuri frumoase, pe alocuri triste... pe alocuri de neinteles... dar povesti. pentru ca privesc inapoi si asa mi se par... ma uit la ele peste umar ca la un film de duminica la pranz.

am sa fac poveste si din Prezentrul nostru... dar nu astept sa treaca! o simt poveste, o traiesc poveste aceasta iubire de neinteles pentru unii... pe alocuri frumoasa pentru altii.... trista uneori... Poveste pentru mine.

Poveste frumoasa ce-mi esti! pentru ca esti. nu pentru ca ai fost si ai trecut. nu pentru ca vei trece. nu pentru ca e una dintre celelalte povesti. pentru ca esti Prezent. e prima data cand ma iau de mana cu Prezentul...

am scris o scrisoare candva cuiva drag... eram mica si mi-a luat mult sa scriu in cuvinte ce simteam atunci, explodam si nu puteam sa exprim ce simt din prea mult ce simteam... si am scris o poveste intr-o scrisoare... si poate acel moment este primul Prezent pe care l-am trait, sau poate eram prea pura si prea mica...

insa Tu - Prezentul.... acum, dupa 10 ani aproape... e altfel... nu e o nostalgie naiva, nu e senzatie in premiera, e.... un amalgam de toate nostalgiile adunate Acum, toate senzatiile dorite si visate, toate iubirile mele le traiesc cu tine deodata! totul! nu tanjesc... am, Te am!

stii? nu-mi poti fii cu totul, dar pentru mine esti Tot... si poate o sa ma inalte ca sa am de unde sa cad.... si poate o sa ma arunce ca sa am de unde ma ridica... dar nu voi regreta niciodata, si nu voi privi peste umar inapoi... pentru ca Tu esti Tot... si Tot inseamna mereu... pretutindeni... in mine... orice ar fi!

si am sa scriu Povestea noastra, in loc sa ma uit la filme de duminica la pranz!

Niciun comentariu: