luni, august 8

mai e un pic

ma uit la un pachet de tigari de 3 zile si inca mai am 5 tigari... ceea ce este o performanta. fara sa ma chinui, sa ma gandesc, sa-mi propun. de cateva seri incoace imi torn vin rosu si citesc chestii ce se vor spirituale... adorm greu si dimineata ma gandesc ce sa mai pun in bagaj. un bagaj pe care il tot fac de 2 zile. miercuri plec. numai maine nu-i poimaine si sunt atat de entuziasmata de calatoria asta incat imi vine sa o iau pe jos de pe acum.

cumva cred ca voi avea o revelatie in astea doua saptamani... departe de atatea lucruri cunoscute, printre straini... voi avea momentul meu de introspectie, privitul indelung pe geam, cafeaua de dimineata in aer liber, timp si liniste pentru sufletul meu. o sa am timp sa va iau pe toti la rand, sa va asez in sertarase, sa ma replasez fata de toti si toate.

as trimite un ravas la o adresa interzisa. 

Niciun comentariu: