luni, noiembrie 25

wishlist

Draga Mos Craciun,

ca in fiecare an, te astept ca un copil desi nu mai sunt si toti asteapta cu inflacarare maturizarea mea. eu continui sa cred ca existi, ca undeva acolo citesti scrisorile noastre, ale tuturor copiilor care Cred. continui sa cred ca ursuletul de plus are viata cand eu dorm, ca orice dar isi asteapta implinirea si ca toate cadourile exista acolo undeva, doar ca nu au fost inca expediate. ceva la posta e stricat uneori.

imi doresc de cativa ani incoace sa-l inlocuiesc pe Cioculescu, ursul meu de plus. e cam sifonat si a facut smocuri pe dinauntru de cat am plans si am ras pe burtica lui. tare mult as vrea sa-l pensionez, de fapt deja i-am dat liber si sta pe balcon in frig. am mare nevoie de un ursulet nou, mare cat sa pot incape la el in brate, pufos cat sa-mi duca toate migrenele si bucuriile, si rezistent cat sa dorm pe el pana ma odihnesc de tot.

apoi mi-as mai dori niste cizme. nu ma pot decide daca vreau rosii, sau negre, sau cu platforma, sau fara toc. si pentru ca nu stiu inca ce vreau la capitolul asta, desi nu prea am cu ce sa umblu iarna asta.... o sa consider dorinta asta incerta si neprioritara, pana ma hotarasc macar la culoare.

imi mai doresc o noua perdea la sufragerie. am pus deja luminitele de craciun si nu se mai vede perdeaua cea veche si agatata de gherutele pisicii, pentru ca tin luminitele alea aprinse mereu si iti iau ochii. dar cand o sa vina primavara... ar trebui sa fie nou la geamul meu. ca sub geam, am reusit anul asta sa-mi cumpar o canapea noua si nu e complet tabloul fara perdea.

apoi imi doresc foarte mult sa ajung la Sibiu, sa vad targul de craciun si luminitele de acolo. sa mananc o ciorba si sa cumpar nimicuri. sa ninga ca-n povesti si sa ma tina cineva strans de mana pe aleile alea. o luna de miere la Sibiu!

vreau sa ma duc cu mama la un concert la ateneu si sa petrecem niste timp impreuna. sa ma alinte ca in copilarie, desi nu stiu de ce mai alerg dupa perioada aia... ca nu mai seamana nimic.

imi doresc de ani de zile un brad natural in ghiveci. sa miroasa a pin si a proaspat in casa si cineva sa ma invite la un vin fiert aromat langa un pannetone cu ciocolata. fericire!

imi doresc sanatate si inspiratie, sa-mi duc la capat proiectele pe anul asta si pe anul viitor. niste liniste intr-un confort afectiv care sa ma umple si sa ma arunce pe culmile reusitelor. imi doresc toata atentia persoanelor dragi mie, dragostea lor si a mea sa se uneasca in Minuni construite Impreuna. sa putem pune degetul pe fiecare bucatica de rai realizata la unison si sa ne bucuram de toate ca de un album de fotografii din trecut.

imi doresc un copil, Mosule. ca sa nu ma mai dau eu copil atat de des. sa fiu si eu mamica si sa primesc scrisori pentru mosul de craciun. sa pun suflet si dragoste in ele si sa ti le trimit spre implinire.

Mosule, inca te astept.

Niciun comentariu: