vineri, august 21

viata ca o vineri

e vineri. port un tricou pe care scrie "trust yourself" si deasupra mi-am pus o bluza de-a ta pe care scrie "paradise lost"... exact asa suprapuse imi sunt starile astazi... si tot mi-e frig fara tine si mi-e dor nebun de noi doi. oare o sa ne ducem vreodata duminicile impreuna pentru tot restul vietii? oare o sa ma simt vreodata sigura pe vesnicia asta care-ti poarta numele si n-o sa mai astept perpetuu sa apari...?

se apropie toamna... e o saptamana de august de parca ar fi noiembrie... oare si vremea asta reflecta de fapt starile mele? ai putea invata ceva din labilitatea vremii din ultimele saptamani... exact pe sufletul nostru a fost. ai parte de lacrimi si daca nu ma vezi plangand, vezi? ploua peste tot.

toamna asta o sa fie cea mai frumoasa. e fix toamna jumatatii mele de viata. toamna care imi va imparti viata in doua si ma va duce pe o carare definitiva. toamna asta voi alege pentru mine.

iubesc. te. din viata mea. ultimul.

Niciun comentariu: