duminică, aprilie 8

cica

cica Jesus a Inviat, la catolici, la ortodocsi se mai gandeste un pic. in asteptarea unei invitatii la masa de Paste din partea mamei mele... primesc un raspuns: ne vedem duminica, eventual - si de fapt au mancat uitand sa dea un telefon de: haide fata mea si tu la masa de Paste. si m-am crizat. suntem o familie minunat de unita si fericita. EVENTUAL ne vom vedea de Pastele viitor, sau al cailor.

cu toate astea cica sa fie lumina. pai este. am becuri economice, cam chioare ele, dar e bine ca sunt. si sub ele zace gasca mea de ortodocsi simpatici care mi-au pictat oua cu oja si m-au asteptat la ciocnit. Jesus a inviat si noi ne-am imbatat.

pe facebook se ureaza lumea de Florii. am impresia ca sunt in zona crepusculara si traiesc un pic inaintea tuturor. la mine au fost Floriile, si Pastele si daca ma enervez imi fac si Craciun in mai. ca sa anticipez un pic, sa scap de-o grija.

deci La multi ani, Paste Fericit si Craciun cu bine tuturor!

2 comentarii:

anaid spunea...

paste fericit, pitic!prietenii nostri catolici au sarbatorit impreuna cu noi ziua de ieri , a fost o pasco-florie, ortodoxo-catolica, minunata! pup!

Tina spunea...

La multi ani si tie, piticescule