vineri, aprilie 20

o primavara

o primavara si o mare. in martie ti-am desenat o inima pe nisip, cu degetul aratator spre viitor. era cam mare inima asta si ma uitam la ea de la distanta, asteptandu-te sa vii sa ti-o arat, sa ti-o ofer cu totul... mi s-a parut cam goala totusi si nu aveam cum sa-ti ofer asa... o foaie nescrisa, o bucata de nisip nuda... te-am strigat in briza tarmului si ai venit spre mine, m-am asezat in mijlocul inimii si am umplut-o cu... mine... sau eu m-am umplut de ea, cine stie? izurile marii s-au oprit in sarutul nostru de pe plaja. desenul a fost inghitit de valuri line iar noi ne ducem povestea mai departe.

e frumos cu tine, desi nu e perfect. mi-e ciudat si uneori greu sa ma obisnuiesc cu mine asa, indragostita. mi-e ciudat sa ma descopar, mi-e greu sa te descopar, realizez ca dragostea nu exista pur si simplu intre doi oameni care au frecvente comune si se plac. ea se construieste in fiecare zi din boabe de nisip, se coloreaza si se intareste mereu. e ca un pui ce trebuie hranit si educat cu grija. dragostea e asa cum o facem noi sa fie. iar noi am inceput frumos....

in aprilie am mai cules o scoica pentru tine. le-am curatat pe toate si la vara ma apuc sa le pictez in timp ce ma bronzez, ca sa echilibrez contrastul cu asternutul de acasa in care ne iubim noi doi ca nebunii.

te iubesc tacut.

2 comentarii:

xnotsocip spunea...

sa va fie de bine pitic :)

piticescu spunea...

:) tx!