miercuri, mai 9

concurs!

particip si eu, umil, la un concurs de foto personale. am bagat acolo cateva si sper sa mi se intample ceva. pe langa aprecierea unui juriu, cica se da un premiu si la ala care are cele mai multe voturi (nu like-uri - it's harder). n-am cerut in viata mea asa ceva, dar zic ca e momentul pentru o faza pitzi gen: give me like, pls pls pls! deci sa va logati (undeva sub poza, langa likeuri), nume - prenume - mail - vot! gata.

de la 199 la 207 sunt pozele mele. dar eu (io) vreau sa iasa asta:
http://lomography.sub25.ro/lomography/foto-201.html



2 comentarii:

Tina spunea...

mama draga ti-am dat niste voturi. mai mult de 1 :) succes!

piticescu spunea...

multumesc! :)

pana la urma am castigat in concursul asta bcuria infinita de a realiza cati oameni au intins un gand pana la mine...