sâmbătă, mai 19

ploua si la interior.

ba nici in blogosfera nu se schimba lucrurile de ani buni. am analizat eu fenomenul, cand ploua, ploua pe toate blogurile de gagici, cand e vreo sarbatoare toti o invoca si povestesc, de obicei iarna e cu tristeti si vara cu floricele, aceleasi teme. nimic nou. sa ma dea pe spate. nu ca io as fi mai breaza, ca tot in listele de mai sus ma confund.

sunt unii care scriu fabulos, dar au aceeasi stare de cativa ani. ii citesc cu drag, da-mi vine sa le dau palme uneori: hai frate la o cafea, macar stam la aer! acum am constatat ca F nu mai scrie de secole, mai era alpha care a disparut, kaos e pe baza de invitatie mai nou, S s-a personalizat prea mult, Shadow nu mai are muze, Mano e gri dar are muzici bune, despre Ochelari nu mai stiu nimic. e cam criza in blogosfera. altii au disparut definitiv. blogosfera nu mai e ce-a fost!sau eu m-am blazat un pic.

adevarul e ca nici eu nu ma mai preocup ca altadata. rar caut bloguri noi sau dau peste ceva. cand imi aduc aminte ma duc pe drumuri deja batute, si cand ajung in www-uri cunoscute si acolo nu s-a miscat o litera de luni bune, ma enervez. dupa ce ca eu ma hotarasc sa mai citesc ceva, sa-mi ies din plictis si nimicul pe care il tot invart, efortul meu e zero cand vad ca universul nu favorizeaza nici o briza macar in jurul meu.

cata aberatie pot sa scuip... ca doar lumea nu scrie pentru mine, la fel cum nici eu nu ma strofoc pentru nici un cititor de pe aici. sunt atat de intamplatori incat ma doare fix la degetul mic daca si cand apar si dispar. e dragut sa stii ca esti citit uneori, sau sa legi prietenii cu oameni care au rezonat candva cu scrierile tale... insa asta e un scop secundar in drumurile mele blogosferice.

NB: acest post a fost tastat din lipsa de chef de citit pentru dizertatie, din plictis acut ce poate contine urme de nervozitate, in asteptarea unei minuni de 13.2 lei care se cheama Dunhil lung albatru (n-am bani, n-am tigari, nu exist), degeaba adica.



3 comentarii:

traiesteunpic spunea...

f nu a scris. dar va scrie, pentru ca va avea timp.

piticescu spunea...

si minunea s-a produs: fumez, f a raspuns, deja am impresia ca exista un dumnezeu al piticilor aberatori :)

ochelari de ploaie spunea...

piticealaaaa :)