sâmbătă, mai 19

un fel de introspectie

am un fel de perioada cand o stare de nestare ma tine in loc. vreau sa slabesc dar parca niciodata sanii mei nu au fost mai frumosi, si pufosi, si rotunzi ca acum cand am cele 5 kg in plus fata de ce-mi doresc. trebuie sa-mi termin o lucrare de dizertatie si nu-mi ies cuvintele, ideile, nu am timp, chef, as vrea sa se scrie singura si imi tot caut motive sa finalizez ceva... niciodata nu mi-a placut sa las lucrurile in pom, dar parca acum imi vine sa fug de orice deadline, responsabilitate, orice. nici macar nu-mi mai este dor, nu-mi vine sa te caut, nu ma intereseaza cand ne vedem data viitoare si daca va mai fi vreuna...

nu ma multumeste nimeni si nimic, nu sunt multumita de mine dar mi-e o lene teribila sa fac ceva in sensul asta. stiu ca numai eu pot face ceva... stiu ca toate sunt la o secunda, un gest distanta de degetul meu mic... si totusi. nu. nu pot. stau pe loc. stau pe loc de cateva luni bune.

se cheama ca ma frustrez si las toate "nu"urile astea sa puna stapanire pe mine. m-am cam nesimtit in ceea ce ma priveste. sau pur si simplu nu am curaj sa-mi ies un pic din zona mea de confort care de fapt ma plictiseste. si nici macar nu mi-e rau asa. dar nici bine.

e posibil oare sa nu mai stii cand ti-e rau sau bine? sau sa confunzi lipsa vointei cu tocmai opusul ei? de fapt ma deranjeaza ca vad toate astea, ca-mi trec prin minte, cand de fapt fiinta mea e atat de nesimtita incat nu fac nimic in nici un sens. sunt cam fara sens... poate ca nici nu exista vreunul...

de ce sa ma gandesc la viitor sau sa ma preocupe silueta mea? de ce sa ne numim relatia "relatie" si sa ne facem planuri impreuna? de ce sa beau azi doi litri de apa si maine sa vorbesc frumos cu mama la telefon? de ce e bine sa ai un job si nu e bine sa fumezi? de ce nu se pot creste arici la bloc si de ce nu dorm noptile? de ce conteaza toate astea si de ce trebuie sa facem mereu ceva, altceva decat ne vine? alegeri, decizii... cercuri. la fiecare pas.

stau pe loc si ma gandesc la toate astea. uneori ma opresc si din gandit. atunci mi-e cel mai bine dar nu dureaza mult momentele astea. ma coplesesc toate si deci prefer sa pun stop. sunt in starea de non-stare. non-reactie. non-actiune. non-iluzie, non-visare. non-simtire. 

si ce?

Niciun comentariu: