miercuri, mai 23

ia, scrie si tu ceva pe blogul meu:

- a scris un prieten care a aterizat la mine, urcand cu liftul in care scrie: azi nu ai voie sa fii trist, zambeste!

"sunt beat. sentimente amestecate. pe de-o parte cea pe care am lasat-o la 600 km departare, pe de alta parte zorii unui sarut minunat care-mi da fiori in tot corpul. care ma face sa-mi doresc mai mult desi stiu rational ca nu se poate sau ca nu va fi prea bine. se bat in capul meu intrebari peste intrebari. credeam ca trebuie sa astept un timp pentru a ma vindeca de traume. adevarul e ca traumele le duc cu mine tot timpul pt ca nu tin de o iubire sau alta. esuate. tin de copilarie, tin de personalitate, de relatia cu parintii. cred ca daca freud asta nu se nastea sau nu inventa el concepte, nu aveam nume pentru traumele mele. dar s-a nascut. si-a inventat.

voi manca un pastrav, un cascaval pane, icre cu lamaie, branza, alune, vin. o voi saruta din nou. voi simti dragostea prin toti porii. voi fi fericit chiar si pentru o secunda. conteaza mai mult decat lunile intregi de nefericire, asteptare, orgoliu ranit. sa simt frumos conteaza mai mult decat tot restul lucrilor.

sunt beat. si fericit acum. beat de vin, beat de sarut, beat de dragostea ce-o sa vina. ii simt aroma, misterele, profunzimea si nu stiu ce-am mai vrut sa zic ca m-am intrerupt."





2 comentarii:

silvia spunea...

A scris frumos si il inteleg. Stiu cum este cu dragostea asta la distante mari. Sa se bucure si sa caute dragostea aproape de el. Sunt sigura ca o va gasi, la un moment dat :)

pusha23 spunea...

ce bine ca ma lasi sa scriu pe blogul tau !!!!mi-e frica de paginile albe....ma plictisesc de mooor....toate lumea vorbeste de munci istovitoare ..eu as vrea sa ma ascund sub un copac ,sa vad doar raze .sa am creioane si hartie si sa imi portretizez alter-ego-urile.....dar nu pot. sunt blocata in realitate...nu mai vreau !!!!!!!!