vineri, noiembrie 2

intamplari

si uite cum mereu ajung la conexiunile mele, unele mai intense ca altele... azi se implinesc niste ani de cand am fost cu tata sa-si sfinteasca mormantul in care intra peste cateva zile... azi e o zi in care de multi ani plang si imi aduc aminte de el si de toti ai mei care nu mai sunt. azi era un moment de reculegere si introspectie, cu nostalgie si amar pe alocuri. azi... era ziua in care toamna mea inceputa in septembrie devenea aramie cu gust de trecut. azi era... ieri. si nimeni niciodata nu mi-a invadat tristetea pe care mi-o acordam in fiecare an in vremea asta. era momentul meu de planset si amintire.

azi a fost ieri.

pentru ca azi... e ziua noastra, pentru ca e ziua ta. oare de acolo de unde e... tata mi-a transformat ziua asta intr-o bucurie infinita? oare la 18 ani de atunci, imi sarbatoresc astazi majoratul unui gol prin umplerea lui cu tine, iubitul meu, iubirea mea cea mare?

intamplare sau nu, azi e o zi speciala care imi curge in Infinit. La multi ani cu dragoste si dor.

"am facut 32 de ani la tine in brate!" ai punctat tu momentul ca un copil fericit. iar eu am implinit un majorat din care ies cu zambete si liniste in suflet. iubesc si ma transform.

ce bine ca esti!

Un comentariu:

zen... spunea...

big hug!!! >D<