luni, decembrie 26

craciun

clasic... ca in revistele cu nemti imbracati in pulovere pe gat, rosii eventual. in familie, cu brad si colinde... un pic prea multa traditie pentru mine... insa alaturi de Mi, rezistam aici la medias, notand AMRul in fiecare zi. ne bucuram ca suntem impreuna si ca... printre altele, ne ducem mai departe vechile obiceiuri: slagare romanesti, un gin tonic ici, o tigara colo, o barfa balcanica, un telefon la clanul de la gara de nord. doruri si dorinte... tot noi suntem, indiferent de oras.

aici e zapada. am promis ca fac femeia de zapada si o voi face. ma incearca nostalgii si doruri de acasa. ma incearca intuitii puternice in ceea ce te priveste. cumva stiu tot ce faci si simti. ma enervezi.

puiu, sa stii ca fac poze multe ca un chinez.



Craciunul e o perioada nostalgica. recunosc ca am fugit de capitala ca sa-mi inabus mini-depresiile de sezon. recunosc ca nu am reusit sa o fac in totalitate. recunosc ca mi-as fi dorit sa fie altfel unele. si mai recunosc ca ma bucur totusi.

Niciun comentariu: