vineri, decembrie 23

primiti cu porcu?

din categoria "de cartier":

ieri mai pe inserat, dupa ce am invitat si alte cartiere sa se alature PreCraciunului nostru de la Gara de Nord, m-am bucurat de apa calda si de caldura din calorifere si m-am pus pe gatit un porc. toate bune si frumoase, faceam acatiste pentru Radet care s-a gandit la noi de sarbatori si au indraznit sa ne faca un bine... cand.... constat cu tava plina de vin, legume si porc... ca nu e gaz in aragaz! Panica.

nimic nu ne poate umbri bucuria, drept pentru care, am pus mana pe telefon la vecinii de peste drum si am inchiriat pentru o ora si ceva un cuptor. m-am plimbat cu tava plina de la un bloc la altul pana am nimerit la ingerul pazitor al porcului meu si am reusit sa-l gatesc, nu sub aerul conditionat, nu la microunde, nu pe calorifer, ci intr-o casa de om normal cu tot cu cuptor si gaze. apoi repejor inapoi, tine bine de tava ca frige, vezi sa nu curga, una tinea de caini infometati care alergau dupa mirosuri, alta cu cheile, alta cu vinul si hai inapoi prin cartier cu porcul, sa-l servim ca se aduna lumea.

s-a mancat, s-a dansat, s-au impartit cadouri. clanul a fost fericit. n-am dormit, cerem scuzele de rigoare pentru cei care si azi au plecat la munca de dimineata si promitem pe viitor sa ne sincronizam si cu liberele legale. la Gara de Nord Craciunul a inceput pe 22!

si cum se face ca... de fiecare data cand e vorba de cadouri un anume personaj e foarte inspirat, de parca citeste ganduri si simtiri. m-am inundat de bucurie!

"auzi, tu cate femei ai de fapt?" :) ma intreba un bun prieten. si ca sa fac aici o declaratie publica, voi raspunde: toate sunteti ale mele: Mi, Mica, O, I, R, blonda, si inca altele care nu frecventeaza cartierul atat de des. sunteti ale mele pentru ca ma faceti fericita, pentru ca in preajma mea zambiti, pentru ca va iubesc atat de diferit si de intens pe fiecare in parte, pentru ca intr-un fel sau altul va oferiti si stiti s-o faceti intr-un mod fantastic care pe mine ma hraneste in fiecare zi. Multumesc, si mai vreau!

Niciun comentariu: