joi, decembrie 22

de cartier

s-a creat asa deodata o gasca. la gara de nord se intampla lucruri. lucruri simple dar fantastice in esenta lor. aici timpul e altul, spatiul e altul, oamenii sunt ei insisi si aerul sustine norisori de energii colorate. de la seri de peste cu dezlegare la... vorbe de duh, pana la seri de porc la cuptor cu vin de fiert venele pentru ca nu e caldura.... de la tigara fumata de mama dupa ani de nefumat, pana la calorifere reci din perete si altele electrice care pocnesc uleiul din ele... de la "love is in the air" pana la vase spalate cu apa rece, de la o pana de curent, la bradul impodobit in doua culori de doua fete cucuiete.... de la... "vocea romaniei" pana la "the skin I live in"... de la postul ei pana la cura mea de slabire, de la cafeaua cu puiu pana la pufuletii cu surprize, de la ras pana la plans si inapoi, de la rugaciuni pana la dorinte fierbinti... toate... sunt aici in cartier, mai exact la ap. 52.

si toate... imi ofera mie un craciun frumos. momente cu care ramanem toti.

nu am timp sa ma impart in cati sunteti. nu am timp sa ma ofer si sa va primesc. dar chiar si asa... formati un tot minunat pe care nu mi-l doresc altfel, nu mi-l imaginez nicicum altcumva. sunteti tot ce sunt eu si va iubesc cu dragoste de cartier! gara de nord rulz!

urmeaza lista pe 2012. o cina cu circuit inchis doar pentru membrii ordinului de la Gara. zambete sub brad. si o calatorie.

Niciun comentariu: