joi, iunie 14

dimineata

pentru ca m-am trezit la 8 pot sa scriu deja despre o mare de chestii care mi s-au petrecut:

C: ma indrept spre Capitala, ce faci?
AM: Capitala te asteapta cu picioarele larg deschise...

...in 85 e de vis! batranii de 70+ se rastesc la sofer la statia cismigiu, ca de o ora il asteapta. omu le zice sa faca reclamatie. ei riposteaza ca o sa-si piarda jobul sau ca nu se rezolva nimic. pai asta e, sunt 4 troleibuze pe ruta, soferul isi face datoria, ba mai mult, te indeamna sa faci ceva concret in speranta ca se vor rezolva lucrurile si pentru el si pentru calatori... si babetele prefera sa-l faca terci din vorbe... de vis! nu inteleg unde se mai grabesc batranii nostri ca oricum au ajuns departe....

... secretariatele din facultati sunt de vis! program de la 12 la 14, cu liste la intrare care se fac de pe la 10-11. era o vreme cand parintii mei se inscriau pe liste la ratie :) nu suntem chiar atat de departe pe cat ne place sa credem.

... un cismigiu frumos, cu izuri de vara si mult verde. colorat. canta pasarelele si urla paunii albi.

... mi-am mangaiat coperta de la dizertatie de parca era ceva nepretuit. am ridicat-o azi in ploaie, de la romana, si arata ca o carte frumoasa de povesti. e creatia mea, munca mea, terminata, implinita... un sentiment fantastic!

...bai, viata e frumoasa, bai! priveste cerul scrie pe cladiri in mijlocul santierelor si zonelor dezafectate de pe la gara de nord. true!


Niciun comentariu: