marți, iunie 19

textilisti

sunt cu mama la mare, la neptun. am impresia ca marea de aici e alta mare. am facut cam o ora de la hotel la plaja, ocolind zona cu "acces interzis" unde se zice ca vine Basescu la zen-uiala pe aici. am facut insolatie pana la plaja, si cand am nimerit acolo... toata lumea imbracata. adica sunt singura topless.

mama jenata ma tot indeamna sa-mi pun chestii pe mine sau sa cautam un loc unde mai sunt si altele asa despuiate. ca raspuns, mi-am cumparat un tanga minuscul, ca sa fie tacamul complet. poate initiez o noua moda la neptun. pana joi o sa numar tipele dezinhibate si va tin la curent.

in hotelul asta umbla lumea la costum. mi se pare ca nu se petrece ce trebuie pe aici. sau ma rog, notiunea mea de "mers la mare" n-are nici o legatura cu izul asta de scrobit de pe aici. 

joi ma duc la marea mea. de la 2mai la vama veche. acolo sunt scoici si alge. iubiri ingropate in nisip fierbinte si corturi in care se fac balti de placeri. acolo sunt maci pe mal si bate vantul altfel.

promit niste postari pe paginile alea indecente. cumva cineva deodata, m-a umplut de inspiratii umede :)

see u soon.

Un comentariu:

Anonim spunea...

tocmai ce citisem postul tau si dau peste asta: http://soirs.wordpress.com/2012/06/19/991781/

F