marți, iulie 3

life

ne-a plesnit asa deodata, ca in desenele animate cand vine Cupidon si ii inteapa pe cei mai nastrusnici aparatori ai ne-iubirii :) ne-am trezit intrebandu-ne cum de am ajuns aici si ce am baut/mancat/inspirat de parca o substanta magica ne-a orbit creierele si sufletele. e frumos. e o euforie dulce care pe mine ma face sa plutesc. mi-am regasit norisorul parcat demult undeva printre stele, l-am sters frumos de praf si m-am urcat pe el intr-o calatorie cu fiori.

cred ca s-au ciocnit doua planete paradoxale si au facut un pui de stea Complet, Absolut. imi spune si imi arata in fiecare gest si intonatie ca sunt "umbra lui", "femeia lui", "iubita lui", "fata lui" si culmea culmilor, nu pot sa-l contrazic :) e ceva dincolo de mine - fecioara rationala, copilul puternic imbibat in experiente si trairi din care cica am invatat lectii, e dincolo de Libertate, Haos, Realitate, ratiuni si altele. inventam combinatii de cuvinte si le adaugam cu sfiala si roz in obraji in vocabularul nostru, cum ar fi: iti apartin, sunt fericit/a, iubesc, mi-e dor, te vreau de mor, sunt numai a ta. pai astfel de compilatii eu nu am mai simtit de multisor. iar halul in care se manifesta ele ma sperie un pic, dar ma inunda de culori.

bai si nu ne plictisim impreuna, si nu ma deranjeaza prezenta lui cand depaseste 6 ore din 24 alaturi de mine, in casa mea, in dormitorul meu, la laptopul meu, in cada mea, etc. si cand mi-a zis ca-si aduce periuta de dinti sau cand si-a lasat tricoul pe scaunul meu de toale mi-a fost drag si am luat-o firesc fara sa blochez senzatiile astea cu nici un fel de gand. si cand m-am intalnit cu fostii de mana cu el, am fost mandra si n-am simtit ca-mi restrang libertatea de a bea cafele cu cioturile mele de amintiri. bai si cand mi-am zdrelit cosul din barba n-am simtit ca nu mai sunt la fel de secsi pentru el, pentru mine, pentru public. mi-e bine cu mine cu el. imi place de mine. imi place de noi.

azi am vazut un film: the story of us. n-are nici o legatura, dar titlul e bun.

Ily.