luni, iulie 30

sunt aici

n-am disparut. sunt un pic ocupata cu viata asta reala. cu numaratul scoicilor aduse de la mare, cu ceva curatenie in suflet si-n creier, cu dragostea cea mare si cu cateva clipiri.

cica unii au votat si altii au stat degeaba. eu am jucat la loto. nu se pune oricum. dar cumva am impresia ca tot aia e. mi se intampla uneori sa am impresia ca orice as face, tot aia e. uneori, adica foarte des. daca as munci, sau as sta acasa, daca m-as apuca de vreun proiect sau as face voluntariat, daca mi-as mai deschide o mie de profiluri pe facebook sau mi-as baga laptopul in frigider definitiv, daca mananc azi sau maine, daca spun te iubesc sau tac, daca urmaresc stirile, zambesc frumos sau doar politicos... cam orice ar fi, tot aia e. adica Esentialul nu se modifica... pentru ca toate - multele lucruri, optiuni, oameni, situatii, potentialuri, etc ce ma inconjoara sunt de fapt derizorii, sunt artificiale, creatii la minut care se consuma si ma consuma cu viteza cu care au fost gandite si actionate.

important e ca ma simt bine. cu mine. si cu tot caruselul asta zilnic. ca simt ca ma iubesc si din dragostea asta mare dau pe afara, ca painea si vinul lui Isus - nu se mai termina :) ca multumesc in fiecare zi pentru ceva. ca lucrurile esentiale (Esenta sau cum vreti voi s-o numim) sunt acolo, indiferent de orice.

happiness, simplicity and love.

Niciun comentariu: