miercuri, august 29

siceramente feliz!

imi doresc un job. pentru ca de fapt imi doresc o familie si la anul am de gand sa fac un copil piticos. nu e tocmai motivatia care sa ma ajute la angajare, dar de fapt, imi lipseste acel an vechime ca sa pot beneficia de ajutorul de maternitate si de analize la stat.

jobul asta ar trebui sa fie cam asa: intr-un domeniu care sa aiba legatura cu studiile mele umaniste (drept, stiinte politice - fara politica, resurse umane, sociologie, cercetare, educatie, cultura, artistic, etc). sa nu muncesc 16 ore pe zi, vreau sa fac ceva consistent calitativ, nu cantitativ. se pot face lucruri minunate si multe compactate in cateva ore de concentrare maxima si randament intelectual sporit. sa am colegi simpatici, sa nu ma streseze privirea vreunuia sau tonul altuia, pentru ca detaliile astea fac diferenta si in rezultate. nu vreau bani multi, ci doar senzatia ca sunt utila si ca reusesc sa construiesc ceva vizibil alaturi de ceilalti. cum ma intereseaza numai vechimea de un an si sa-mi scot banii pe transport si covrigi, consider ca "pretentiile" de mai sus isi gasesc loc in toata ecuatia asta.

sunt tot felul de piedici pe lumea asta care te fac sa ramai pe loc, aparent. te sperie. adica, nu pot sa fiu educatoare, ca n-am liceul pedagogic, dar vocatia si faptul ca am facut voluntariat cu copii nu se pun. nu pot sa fiu asistent la un cabinet de avocatura, ca nu am examenul de barou luat sau ca nu am experienta. nimeni nu vrea sa inceapa lucruri. nu pot sa aduc pe lume un copil, ca ma gandesc la o mie de lucruri pe care nu i le pot oferi acum.

cu toate astea, caut, intreb, scormonesc, copil-pitic-bebe-mic tot o sa vina la anul, o Ana-Andrada sau un Dan-David. o sa fiu o mamica boema care face martisoare din scoici si o sa ne hranim cu dragoste. multa dragoste. din asta nu am auzit sa moara cineva :) (dar nici nu poti sa supravietuiesti numai cu atat, ar spune mama...)

3 comentarii:

John Constantine spunea...

remember that one time when we talked and you said that you wanted to have a kid and I was like... but you gotta do that, have that, and do also that, and have another that? ai zis ca barbati asa sunt mai practici. ma simt asa de practic cand citesc ce scrii tu acum :)))

ps: sper ca stii ca glumesc. tu ai instinctul matern, eu... well... eu mai am de asteptat, dupa mine.

Pauza De Tigara spunea...

Sper sa iti gasesti un job pe masura asteptarilor iar despre copil-pitic-bebe-mic ...il asteptam, sa ne povestesti despre el, un copil e minunat in viata unei femei

piticescu spunea...

:) multumesc de ganduri. o sa fie bine oricum ar fi. i know that ;)