luni, decembrie 24

Ler it be...

e mai Craciun daca postezi ceva pe FB si dai tag la toata lumea? nu e ca si cum ai da un sms personalizat fiecaruia, cui simti si cum stii ca simte - nu un mass. dar nici asa nu e mai Craciun decat daca ai lua la propriu pe cineva in brate care sa aiba iz de iarna proaspata cand iti spune senin vreo urare de bine. Si nici asa n-ar fi mai Craciun decat atunci cand ai avea o stare frumoasa in suflet si ai simti la propriu niste fluturasi de sarbatoare si o atmosfera misto care sa te cuprinda de peste tot pana in adancuri. cam atunci ar fi Craciun, poate.

Craciun e cand simti ca renasti cumva, in orice detaliu sau banalitate a vietii, a clipei. Craciun e cand nu esti singur, sau mai bine spus - cand nu te simti singur. Craciun e cand ierti, te ierti sau poti ierta pe cineva. Craciun e cand ti-e cald.

In afara de un vin bun alb si o bucurie a mamei umbrita totusi spre final de niste spirite malefice, Craciunul asta nu-mi prea seamana a nimic. nu e trist sau vesel, lispit de profunzimi sau prea de suprafata. e pur si simplu o zi din multele, care nu-mi pare speciala...

multumesc S - pentru gandul lui bun si sincer,
Mica mea - pentru o parca-premonitie,
mama - pentru toate,
K - pentru ca vine cu mine maine,
Pisoi - ca si-a adus aminte,
blonda - pentru cantecelul de dimineata,
studentilor mei - pentru zambete si dragalasenie.

eu va doresc un Craciun... si atat.

Niciun comentariu: