miercuri, aprilie 24

reveniri sau deveniri?

inchisesem paginile aici... pentru ca viata mea daduse pagina la un alt capitol, mai mult trait decat dorit, scris, imaginat, teoretizat, desenat in cuvinte... imi era bine asa. si uite ca totusi, dupa cateva luni bune, revin la coltisorul meu de scrieri... la piticescu. din comoditate, din atasament, de dor de mine cea de atunci... habar n-am si poate nici nu e important.

am deschis blogul asta atat de demult ca am pierdut sensul initial. nu mai stiu (sau nu mai vreau sa stiu) pentru cine, de ce, ce gandeam atunci. intre timp mi-a fost terapie si chin, evolutie si amuzament, oportunitate si un fel de "acasa" virtual. mi-a fost de toate cand nu mai aveam nimic, si mi-a fost in plus cand le aveam pe toate.

nu ma pot desprinde de... mine.

revin. ma continui. desi nu m-am intrerupt niciodata de fapt.

Niciun comentariu: