miercuri, februarie 18

pentru mine

de ziua indragostitilor am fost sa vad marea, la o ora si ceva de Roma.... cu palmieri adevarati, oameni de la mare adevarati si pietricele adevarate. nu erau scoici. poate ca astia in italia nu au scoici. dar era miros de mare si dor nebun de tine care a alergat in zarea aia senina. toata dragostea mea am dus-o la mare si am facut-o mare ca ea.... am plans de fericire.

in alta zi mi-am taiat unghiutele si m-am tuns cu forfecuta aia mica rosie. cate poti sa faci cu o forfecuta. m-am facut asa frumusica un pic. si tot la acasa m-am gandit, unde am de toate. oricum, am invatat ca avem nevoie de foarte putin ca sa existam decent... si totusi - confortul de acasa nu e nicaieri.

acum ascult madalina manole. si maicile romance de aici au fost fane.... o bucatica din acasa e in slagarele astea si mereu ma fac sa ma simt bine si mai aproape de toate ale mele.

trece timpul si mai am un pic si termin experienta asta. am facut-o si pe asta. am ajuns aici unde am visat din facultate. si e cu folos. cu stres, cu zambete, cu poze si mandrii, cu doruri si nevoi.

multumesc.

Niciun comentariu: