marți, februarie 10

transformari...

cand esti plecat de casa la propriu si mai mult decat atat, este printre straini, ai la dispozitie o camera mica-mica si un oras mare-mare necunoscut, incepi sa-ti faci tot felul de griji si toate preocuparile si tabieturile tale de acasa se modifica.

dupa ce am vizitat ce era de vizitat si mi-am setat orele de studiu... m-am apucat de sport. acum ii inteleg pe baietii de dupa gratii sau blocuri de ce se apuca de tras de fiare. din lipsa de activitate si comunicare, prieteni, facebook, barfe balcanice si altele care imi umpleau ziua la Bucuresti, te apuci sa... tragi de muschi. astfel ca in fiecare zi mi-am propus sa fac niste pilates si abdomene, asa.... ca sa treaca timpul constructiv. activitate cu folos, ar zice unii... dar sunt convinsa ca o data ajunsa acasa ma voi lasa de ea.

azi mi-am cumparat o bluza verde dupa ce am cautat vreo ora ceva colorat. lumea e terna si aici ca si acasa... toti se imbraca in negru, gri, bej si in general culori cat mai neutre. prefer contrastele cu o culoare puternica sau curcubeul tot pe mine. mai ales cand ma simt bine sau vreau sa-mi pozitivez existenta. asa ca am inceput sa arunc sau sa ma gandesc sa las aici o parte din hainele cu care am venit si sa-mi cumpar chestii colorate-funky. pe bune ca ma simt mai bine de cand port colorat nu doar la chiloti :)

beau apa mai multa. si beau apa mai multa pentru ca mananc mai putin si uneori simt ca pur si simplu trebuie sa ma hidratez sau ca trebuie sa umplu cu ceva golul din stomac. obiceiul asta sper sa se pastreze si acasa. nu mai beau cafea dimineata si fumez cam 2 pachete pe saptamana, ceea ce e complet anapoda fata de obiceiurile mele de gara de nord. in schimb nu trece zi sa nu mananc o fructa - cred ca am mancat deja mai multe fructe decat in tot anul trecut, de cand sunt aici.

am inceput sa citesc mult si cu atentie... deh, face parte din obiectivul cu care am venit aici: studiul. dar ma transpun atat de tare in lecturi si fenomene ca uneori ma trezesc plangand la cate o fraza emotionanta... constat cu bucuria unui copil ca felul in care percep lectura si modul in care are ea efect asupra mea s-a schimbat din facultate incoace.... poate pentru ca acum citesc ce-mi place, ce ma intereseaza si mintea mea de adult sedimenteaza altfel informatia. am plans cand Regele Mihai l-a arestat pe Antonescu pe 23 august si cand Carol I a murit sau cand Regina "Mama Ranitilor" scria despre atmosfera de dinainte de razboi... asta pentru ca acum citesc despre monarhia romaneasca, deseori chiar in Piata San Pietro sub soare de privamara si da... ma iau emotiile la fiecare pagina.

deci managementul dorului functioneaza, abia dupa vreo 2 saptamani incep sa fiu cu adevarat Prezenta in calatoria asta a mea pe mai multe planuri.

sunt fericita.... dolce vita nu e doar un mit!

Niciun comentariu: