miercuri, februarie 20

nu-mi place!


nu-mi place sa scriu cu litere mari la inceputul propozitiei si sa folosesc cratime.

nu-mi place sa nu am timp de nimic si sa constat ca din cate fac totusi mai am destule nefacute care asteapta.

nu-mi place sa-mi sune telefonul dupa 10 seara sau cand stau la masa.

nu-mi place sa imi caut numai eu prietenii ori pentru a le da, ori pentru a le cere, orice, numai eu.

nu-mi plac muzica house si nici filmele cu impuscaturi.

nu-mi place sa-si ude mama florile comentand.

nu-mi place ca o camera n-are de fapt 5 pereti.

nu-mi place ca majoritatea cazilor sunt dreptunghiulare si dusurile fara presiune.

nu-mi plac iarna si ploaia rece in Bucuresti.

nu-mi plac profele blonde doar pentru ca sunt blonde.

nu-mi plac barbatii pachetel si nici aia care se cred asa desi nu sunt.

nu-mi plac oamenii care se dau rotunzi si sunt de fapt patrati.

nu-mi place violenta de nici un fel, verbala si fizica.

nu-mi place sa lucrez de la 9 la 5.

nu-mi place ca n-am covor verde.

nu-mi place ca oamenii la care tin mult sa fie departe.

nu-mi plac hainele de catifea si nici pantofii cu varf ascutit.

nu-mi plac nedreptatile si replicile/actiunile ilogice.

nu-mi plac fetele care poarta roz.

nu-mi plac barbatii care poarta roz.

nu-mi place minciuna.

nu-mi plac barbatii cu mustata si cercel.

nu-mi plac insomniile.

nu-mi place sa invat ce mi se cere.

nu-mi place sa am imprumuturi, datorii.

nu-mi place la mare cand vine primarul sa ceara bani pe campare.

nu-mi place ca din valuri nu rasare decat luna.

nu-mi place combinatia rosu-maro.

nu-mi place parchetul care scartaie.

nu-mi plac usile trantite si zgomotul tocurilor.

nu-mi place sa astept mult.

nu-mi place sa fac lucruri la comanda sau deadline.

nu-mi place ca cresc.

nu-mi place sa pice netul sau curentul.

nu-mi place varza calita.

nu-mi place ca fumez.

nu-mi plac sefii mai incompetenti ca angajatii.

nu-mi plac promisiunile netinute.

nu-mi place ca nu se uita nimeni pe blogul meu.

nu-mi place ca ziua are numaii 24 de ore.

nu-mi place sa nu-mi placa atatea.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos..
Pesimist, dar frumos.

abeelbranfa spunea...

mie imi place blogu' tau.crede-ma ca de mult timp am intrat pe el(sau sa fie printre cele trei adrese de blog pe care le stiu?...se poate)in fine..cautam niste vesuri,sau nu stiu ce sunt exact.ceva cu "privirea ta,privirea mea..." si acum le caut...dar spre deosebire de alte dati acum citesc articolele.si mie nu-mi plac multe..dar "nu-mi place" e al naibii de bun!...

Cec_ilia spunea...

sunt multe "nu-mi place" care vin de la mine, in replica sigur ai si o lista cu "imi place", varianta optimista. e frumos ca ai spus tot sau o parte din ceea ce "nu-tzi place", dar cred ca e f. greu sa faci o lista in varianta optimista. imediat ce ai spus "imi place" e sigur ca o secunda mai tarziu nu mai potzi fi atat de sigur ...
si stiu ca nu-tzi place ca aceste comentarii sunt si vin atat de tarziu