joi, februarie 21

piticei da!


e ora 1 noaptea... si eu scriu. si incerc sa nu fiu foarte personala si din "persoana" mea sa scot pitici universal valabili si sa incerc sa nu ma mai asimilez eu lumii, sau sa nu asimilez lumea mie, ci doar sa constat, sa vad daca pot sustine lumea sau ma pot sustine pe mine, asa, pur si simplu, separat.

dar na! ca nu ma pot abtine... ca azi mi-am luat pitici. de plastic. sapte la numar. mici si colorati. 9 lei setul. cu alba ca zapada cu tot. am aruncat-o la cos. asta e! nu pe ea o doream. mi-am luat jucarii si mi-am impartit piticii prin casa, pe birou, peste tot, am ochi care ma privesc, si cred si acum, la 22 de ani, ca noptile toate privirile astea devin vii si ma vegheaza la propriu in vise si-n tot. ca pun la cale pentru mine povesti si realitati. da! lucrurilor daca tu le oferi suflet, devin suflet ele insele. si te imbogatesc la randul lor. cred asta. ca si cu oamenii din viata ta, la fel cu toate.

de ce pitic? uite asa! ca uneori ma simt atat de mica in comparatie cu imensitatea imensitatii de imensitate in care traim cu totii, ca "tot" pare atat de mare si de mult, si chiar este, eu sunt pitic si fiecare din noi este pitic in felul lui. pentru ca nu putem fi altfel. chiar si cand privesti de sus, de la nivele diverse... profesionale, financiare, satisfactii de orice fel, cand esti undeva sus cu ceva, cu cineva, intotdeauna exista un sus mai sus decat esti tu, si un jos mai jos decat poti tu ajunge. si atunci suntem pitici, indiferent daca oglinda in care privim e pusa la picioare sau in tavan...

pitic? da! pentru ca mic fiind poti totusi sa patrunzi, daca vrei! in colturi mici si din nimicnicii si micimi sa construiesti un fel de Ceva, un fel de Mare, care sa-ti demontreze ca odata nu era decat ceva mai Mic, mai Putin.

hm... Alice in tara minunilor... cand era mica cate a facut si cate n-a mai putut face.... cand a baut licoarea magica si s-a facut mare.... le-a facut pe celelalte...si unele deloc...

eu sunt pitic. uneori un pitic mare. alteori un pitic mic. dar sunt pitic. si alba ca zapada sigur n-a trait fericita pana la adanci batraneti!

Niciun comentariu: