joi, mai 14

nu am uitat

nu am uitat cum ma priveai la inceput cu acea lumina si sete de nou si de drag...privirea de dor din a carui verde iti vine si alintul.
nu am uitat cum stateam ore intregi si asteptam amandoi sa asteptam cat mai mult, cum ascultam muzica si versurile si ne minunam de cat de simplu pot fi doi oameni fericiti.
nu am uitat cum am facut prima data cumparaturi si ma imaginam facand asta si peste o suta de ani alaturi de tine, albi in par si colorati in suflete.
nu am uitat noptile de dragoste dulce, nici pe acelea de pasiuni nebune.
nu am uitat cum speram la mai mult mereu desi ma simteam implinita si dadeam pe afara de simtiri.
nu am uitat niciodata cum te proiectam in dorurile mele de asteptare, si cum te cream sub mainile mele in timp ce calatoream pe trupul tau.
nu am uitat niciodata cum ne sopteam nimicuri definite "Tot".
nu am uitat niciodata cum imi zburda gandul in fiecare noapte pe campii cu flori, prin nori colorati si ape sarate, pana la fereastra ta, pe geana ta, in palma ta, la pieptul tau.
nu am uitat niciodata mangaierea paterna si vorbele calde din serile de toamna tarzie.
nu am uitat niciodata cum ne e cald cand totu-i rece in jurul nostru si cum bataile inimii tale imi sunt melodia vietii.
nu am uitat acel zambet senin de incantare si frumos pe care il daruiai fara sa-l cer.
nu am uitat cum visam totul si dincolo de el alaturi de tine.
nu am uitat niciodata cum mi-ai daruit un ibric si doua cesti umplute cu dorintele noastre si m-am simtit apartinand tie.
nu am uitat niciodata cum am scurs prima lacrima pentru tine si am realizat ca e abia inceputul.
nu am uitat cum am plans amandoi de atatea ori crezand ca viata ne-a invins.
nu am uitat cum ne-am plimbat in zapada proaspata si am ras ca doi copii, nici lalelele si capsunile din piata amzei.
nu am uitat niciodata cat de minunat imi este sa ma tii de mana.
nu am uitat niciodata fascinatia ta la fiecare gest izvorat din mine pentru noi.
nu am uitat niciodata cum ai venit deatatea ori si nici plecarile si vorbele care au durut.
nu am uitat cum as fi fugit la tine in genunchi uneori.
nu, nu am uitat acele sentimente de disperare frumoasa si de haos dureros.
nu am uitat sa ma bucur de culoarea cravatelor tale si de fiecare data cand te barbieresti.
nu am uitat sa ma inspir din tine si sa invat de toate, sa cresc asa cum am promis.
nu am uitat niciodata primul tau sarut si mana ta in parul meu.
nu am uitat...

nu am uitat sa te iubesc.

Un comentariu:

Cec_ilia spunea...

pur si simplu minunat!

minunat ca esti in stare sa simtzi si daruiesti atat de frumos.

...
ma doare lipsa comentariilor mai mjult decat te-a durut pe tine pentru ca eu ti-am dat viatza si altzii ... nu stiu ce insemna sa traiesti ci doar mimeaza