miercuri, mai 13

Paris



M-am intors acasa si mi-e bine asa... sunt unele locuri care iti plac tocmai pentru ca esti turist si le ai la dispozitie cateva zile. Paris, un oras vizitat, dar nu un vis implinit. inca.

bine m-am regasit acasa, la peretele meu verde, la blogul meu verde, la canapeaua mea verde, la scrumiera mea verde alaturi de cateva ceaiuri aromate si de multe ganduri curate dar nuantate. e bine acasa cand chiar simti asa locul pe care reusesti sa-l sfintesti si sa te sfinteasca.

acasa e la mine in suflet
cand sezi cuminte la poalele genelor mele
acasa e la tine in gand
cand imi faci loc printre zabrele

acasa e... aici si niciunde
cand ma intalnesc cu mine la o cafea amara
acasa deci, la lumanare
cand totu-i dulce mai pe seara

acasa sunt,
si dorurile toate
s-au asezat pe pervaz.

Un comentariu:

Cec_ilia spunea...

Adevarat cu Parisul un oras vizitat si nu un vis implinit.
Te iubesc pentru asta si pentru acasa.
Cineva nu poate mai mult decat este.
Limitele lor nu ale noastre.