marți, iulie 5

bacul la romani

mai copiii astia care au picat bacul, adica vreo 130.000, cu tot cu parintii lor, vreun milion de concetateni bulversati - asa a zis o tanti la tv... ce ne facem noi cu voi, sau voi cu noi, nu stiu! :) insa iaca, eu cu al meu prieten, ne-am gandit sa ne facem utili reciproc, reciproc adica noi voua, si voi noua (or fi prea multe pronume aici?!).

eu dau meditatii la limba romana (si la literatura tot romana :p) si la engleza (daca ma gandesc bine as putea preda filozofie si istorie, garantand performanta). si el la matematica, fizica si chimie. unul din noi e chiar specializat, celalalt (adica eu) sunt doar un fost elev performant care am mai dat meditatii si in trecut cu rezultate notabile. ma gandesc ca intr-un stil simpatic putem sa ne facem bine unii altora. (chiar daca la mijloc e un interes mai mult pecuniar = e vb de bani). ca pana la urma si elevii tot pentru un viitor banos se pregatesc... sau?

asa ca... daca tot statul asta al nostru nu mi-a oferit mie prea multe oportunitati la cata scoala am facut, macar sa-mi impart "invataturile" si altora. asa... din mana in mana, pana la cresterea nivelului.

hai ca mi-am facut si publicitate. deci astept cereri de oferta! :))

4 comentarii:

Nymphetamine spunea...

"cu tot cu parintii si bunicii lor"
te corectez, asa a zis tanti aia la tv :))

Manon spunea...

oricum cred nu propui ce trebe...mai bine ceva metode infailibile de copiat...asta cu muncitu materiei cenusii nu e mainstream...si m-a bulversat reclama de la ad-sense: Crema pentru hemoroizi...:))))...de la invatat prea mult pe w.c. probabil :)))

piticescu spunea...

@manon: :))) n-ai nimerit reclama aia cu supa de varza... :))))

ochelari de ploaie spunea...

:))