joi, iulie 21

boemie

am ajuns la asa o performanta incat... tanti de la cosmetica ma primeste pe gratis, nenea de la service-ul de aer conditionat imi aplica tratament preferential si imi ia mai putin de jumatate, in piata taranii imi pun in plus in sacosa si prietenii imi fac cinste. e ceva in atmosfera, am eu un dumnezeu al falitilor boemi sau pur si simplu fata mea de copil catolic induioseaza pe oricine? :)

nu ma deranjeaza pentru ca nu ma recunosc in cine stie ce conditie de intretinuta. pur si simplu mi se intampla lucrurile astea. si ma bucur de Spontan, de Oameni si Intamplari. cumva intotdeauna firele mi se descurca, indiferent cat de incurcate par caile... si nu prea stiu carei Forte sa-i multumesc pentru tot. pentru ca simt nevoia si placerea sa ma revansez Jur-Imprejurului pentru toate cate se petrec...

pana peste o ora cand ajunge nenea de la service, ma uit cum curge cu picatura din aerul conditionat in casa. un amic propunea sa punem o floare dedesubt, sa facem gradina zen, macar sa foloseasca la ceva. intre timp... vom repara situatiunea :)

de la toamna predau politici internationale. alt vis implinit.

7 comentarii:

John Constantine spunea...

fata ta de copilas catolic nevinovat ;)))

ps: ai tu niste legaturi bune acolo sus, make no mistake about it :P

Manon spunea...

saraca floare...o sa se usuce acum...:))))...considerand ca e reparat aerul...

anaid spunea...

cat mai multe vise implinite

piticescu spunea...

john my dear: chiar am fata deaia! :))

piticescu spunea...

Manon: ba niciodata, considerand ca e imortelle :))))

piticescu spunea...

lady D: cand zambesti mai des primesti Minuni la schimb :)

John Constantine spunea...

I know :)