vineri, iulie 1

cafea

dimineata cu miere, lapte si cafea... nu neaparat in ordinea asta, de fapt toate la un loc. o noapte furtunoasa ma face sa ma trezesc spre orele pranzului in bratele lui. e bine. e liniste si frumos. e alint si cred ca e dragoste in aer...

se produc schimbari. stateam ieri afundata in fotoliu, fumam si ma uitam la el cum se instaleaza. brusc toate lucrurile mele devin ale noastre. spatiul meu in care m-am insirat de-a lungul anilor se strange si vad ca mai incape cineva in el. e ciudat. ma uitam ca la un film, nefiind sigura daca e bine ce fac, daca sunt chiar eu unul din personajele principale in povestea asta. mi-era insa drag. o sa-mi ia ceva timp sa-mi impart simtul proprietatii la doi, sa consider acasa - acasa la noi, si sa nu mai vorbesc la persoana I singular... cand o sa realizez ce mi s-a intamplat o sa fiu deja in Cuprinsul acestei povesti, si nu cred ca e cale de intors. nu cand totul e presarat cu dorinte curate si sentimente ca-n romanele de amor.

sunt intr-o stare de semi-soc placut.

3 comentarii:

adina spunea...

Nice, iti citesc blogul de ceva timp! simt si traim aproape identic! Mult noroc si uite a iesit soarele si pe strada noastra!

piticescu spunea...

da, chiar a iesit! :) multumesc si mai treci pe la mine!

adina spunea...

mai trec am citit cu sufletul la gura toate postarile tale! Imi place cum scrii! uneori scriu si eu..aseraa m-a napadit o insomnie si a iesit articolul cu femei paranoia :))pup si ma bucur ca te-am inatlnit! esti speciala pentru generatia noastra! crede-ma!