marți, iulie 26

pe covor

mi-am lasat obrazul pe covor. parca era iarba curata. mirosea a verde si simturile mi se topeau printre crapaturile parchetului invelit. am calatorit in dimensiuni dragi mie, unde mi-as fi dorit sa fiu candva, unde am fost deja si unde... peste tot acolo unde nu sunt de fapt.

sunt muzici pe care inca le leg de incheieturi. sunt atingeri pe care inca nu le dau nimanui. sunt ganduri pe care nu am dreptul sa le spun pentru ca erau candva ale noastre. nici macar ale mele nu sunt. mi-am asternut buricele degetelor pe clape si... am incercat. dar inca nu e momentul. sau el a fost si eu l-am pierdut atunci... 

ginul facea bule perverse. si ti-as fi aratat si tie cum fac dragoste doua picaturi de alcool. ti-as fi vorbit ore intregi despre asta. despre orice.

astazi nu am fost unde as fi putut fi. astazi nu sunt aici, acum, cu tine, cu el, cu voi. astazi am calatorit intr-un conditional optativ viitor.

Niciun comentariu: