duminică, mai 29

poeti si poezie

e adevarat ca romanul, prin natura sa s-a nascut poet? nu stiu... dar 2 din 5 oameni pe care ii cunosc eu au scris macar o data versuri. 3 din 5 pot privi lumea intr-o nota pastelata si o pot reproduce (scris, vorbit, vizual, muzical) intr-un mod poetic, 4 din 5 daca se aranjeaza in pagini cu un pic de atentie reusesc sa faca un fel de rima alba. si uite cum... majoritatea se cred, sunt sau ar putea deveni poeti.

in incercarile mele poetice, departe fiind de orice fel de talent, speram la un moment dat sa pot strange de o carticica. am lasat balta elanul asta nesustinut pentru alte orizonturi cu mai putina concurenta, mai nepopulate.

viata e o poezie. nu neaparat si invers. intru in a patra saptamana fara zile libere. cred ca de fapt traiesc un weekend continuu in care mi se intampla chestii. ca sa nu ma autosugestionez negativ ca muncesc de aproape o luna fara macar o jumatate de zi libera.

Un comentariu:

ochelari de ploaie spunea...

eu am doar 3 saptamani facute... :)) unde te-ai angajat?