sâmbătă, iunie 4

a venit vara

oficial a venit vara, si Mica si-a facut unghiile bleu. eu termin intr-o saptamana cu muncile si ma apuc de calatorit prin vise si povesti. abia astept!

dimineata cu gust de cafea cu lapte, si fetele la povesti. ce poate fi mai minunat? ma bucur de weekendul asta de parca e primul si singurul din viata mea! ma cearta lumea ca ma entuziasmez brusc de lucruri si ca ma pot bucura de orice nimic... chiar o fi un defect asta? nu intotdeauna efectele au fost pe masura euforiei mele, si totusi punand in balanta lucrurile, mi-e minunat sa ma bucur ca un copil de toti si de toate. e o perdea de optimism care ajuta. chiar daca viata te mai darama uneori. 

a venit vara! s-a deschis cofetarie la parter, culorile au explodat pe panzele care asteptau terminarea hibernarii, in balcon am loc de canapea, un barbat bine imi bate la usa, parcurile infloresc, porumbeii ganguresc in triluri vesele, marea ma asteapta.

3 comentarii:

ochelari de ploaie spunea...

uneori avem voie la fericire cu sau fara motive :) e bine

anaid spunea...

un barbat bine...zici :)

piticescu spunea...

@ochelari: e foarte bine!
@anaid: zic zic, si nu doar atat! :)