luni, iunie 27

cer

am vazut cel mai frumos apus... nu ma pot lauda cu vizionatul unor astfel de privelisti prea des... mai ales in orasul asta deseori imbacsit de prea multe. insa weekendul asta, mi-am clatit privirile intr-un cer fantastic de frumos. marea neagra era turcuoaz - ca mediterana, intr-un efect ce numai in photoshop am mai vazut pana acum. un cer aproape negru, cu nori, la orizontul apei, o mare de o culoare stridenta de albastru-verzui si nisipul scaldat in soarele care apunea dinspre sosea. toate astea au creat imagini de nedescris... si nu, nu am poze pentru ca am plecat cu mana in buzunar. ca de fiecare data exact cand sunt lucruri inedite de prins, n-ai aparatura necesara :p

in tren la intoarcere am vazut un apus in care m-am uitat mai bine de 2 ore, la cum se transformau norii si culorile, pana am ajuns sa am pete-pete in retina. sunt imbatata de nuante vii.  parca se deschideau cerurile si norii inveleau sfios soarele la culcare....

am ras si am stat la filozofii cu prieteni dragi. mi-am visat iubirile in nisipul auriu si abia astept sa te tin de mana in tabloul asta. sa fie complet. sa fiu completa.

Niciun comentariu: