duminică, septembrie 11

11.2011

acum 4 ani... cu nostalgia asta m-am trezit si culmea, desi nu stiu in ce zi sunt de ceva timp incoace, astazi... am stiut. m-am intors un pic in timp, insa uitandu-ma in oglinda... si la propriu si la figurat nu mai seamana nimic cu ce a fost. si nici eu nu mai sunt aceeasi. sunt bruneta, sau undeva acolo am inceput sa scot la suprafata doliul din mine, punandu-l in.... culoarea parului. si ma simt al dracului de bine, caci pe dinauntru se asterne lumina, iar pe dinafara mi se spune ca "ma maturizeaza nuanta".

acum 4 ani... abia deveneam femeie. abia imi construiam un fel de-a fi, o luasem cu pasi de bebelus. am ajuns aici, unde pot da un contur la toate cate sunt, aici unde ma recunosc si-mi place, aici unde desi pe alocuri mai e de lucrat si aflat, ma sprijin totusi pe o fundatie.

acum 4 ani era tot toamna pe 11 septembrie. a plouat un pic spre dimineata. ti-am oferit o umbrela si am primit Paradisul si Iadul, la pachet. astazi am baut impreuna o cafea intr-unul din locurile in care ne duceam clipele si atunci. si e bine pentru ca nu ne mai minunam de Iadul creat, si nici entuziasmul Paradisului nu-l mai afisam. ne sorbim Purgatoriul si cumva... e optim sa fie asa.

acum 4 ani era Atunci. 11 septembrie 2011 este Acum.


Niciun comentariu: