sâmbătă, septembrie 24

nimic

am asa o stare de nimic. de facut nimic, sau ma rog, de facut lucruri pe care nu le pot face. si as vrea o mana de sus sa vina sa ma duca unde si cum vreau eu. vroiam sa stau cu cineva, sa nu ne spunem nimic si sa beleuzim printr-un parc desculti pana picam pe o iarba, de unde cap in cap sa ne uitam la stele sau ce-o fi sus... sa stiu ca stie ce as vrea sa spun si sa nu fie nevoie de cuvinte... m-am saturat de cuvinte, de vorbe ca sa fie, de gesturi gratuite, de alergaturi....

azi nu-mi sunt de ajuns prietenele mele, nu sunt indeajuns de masculine ca sa-mi dea impresia aia de "feel safe" intr-un anumit mod, azi nu ma incanta mama cu zambetul ei si nici macar nu sunt in depresie. ascult niste muzici nestiute pana acum, minunate, si nu fac nimic. cred ca de fapt am obosit sa ma mai ascult, sa-i ascult pe altii si doar am nevoie de zacere, in liniste. alaturi de Cineva.

cineva care sa nu astepte de la mine nimic, sa nu pretinda, sa nu vrea, sa ma ia asa cum vin si sa raspunda punctual la toate. sa nu ma intrebe de Ieri sau Maine si sa fie pur si simplu Aici, Acum.

azi am o stare de nimic. sunt un nimeni, si as vrea s-o impart gratuit cu un nimeni-cineva.

Un comentariu:

John Constantine spunea...

ori e un cineva ori e un nimeni. nu merg amandoua in acelasi timp :P :))