sâmbătă, septembrie 17

ziua

ziua in care mi se refuza o invitatie... ziua in care imi aduc aminte de satul Dor Marunt si ascult Tudor Gheorghe langa Gloria Gaynor, alaturi de personaje dragi. personaje care sunt cu sufletul langa mine in fiecare zi, pe care le simt in gesturi si in intonatie, care ma cunosc si ma iau asa cum sunt, la pachet cu toate ale mele. ziua in care primesc flori de departe si un "la multi ani" la telefon de la o voce astro-frecventata. ziua in care impart bomboane ca la clasele primare unor copii pofticiosi.

ziua in care imi dau seama ca tocmai lucrurile care nu sunt asa cum imi doresc, ma fac sa merg Inainte. ziua in care realizez ca sunt Femeie si prietena, si colega si sora si fiica. ziua in care ma simt golita si obosita de atatia ani plini de prea multe. ziua in care ma umple un zambet cand nu ma mai pot umple camioane de gesturi. ziua in care e toamna si racoarea imi flutura sufletul printre atatea visuri si amintiri. ziua in care tu nu mai esti. ziua in care imi dau seama ca vei ramane desi nu existi niciunde.

ziua in care imi port acelasi verde... desi nu mai strabate din ochii tai. ziua in care ma repet si repet aceleasi mari greseli. ziua in care toate sunt ale mele si eu ma dau lumii in liniste. ziua in care ma fac mare si ma simt cea mai mica. ziua in care imi mangai pantecul cu gandul departe. ziua in care inca dorm cu ursuletul.ziua in care imi vine sa urlu si sa plang, dar tac si atat.

ziua in care sunt satula. si dornica de altceva. ziua in care asteptarile nu-si mai poarta soarta si cauta alt nume. ziua in care am incetat sa ma intreb "de ce?" dar inca ma gandesc la "pana cand?". ziua in care nu mai intreb "unde esti?", dar spun cat de des pot "sunt aici". ziua in care ... "prezentul e plin de cadavrele noastre" si noi le vedem actori primind aplauze la scena deschisa. ziua in care ne mintim pana ne credem si cream realitati.

ziua in care ar trebui sa fie toate frumoase, si totusi "trebuie" a disparut din dex-ul meu. deci nu-i frumos chiar tot. ziua in care nu pot da o definitie la nici o stare. ziua in care sunt eu cu mine si atat. 

e ziua mea. si toamna mea. La multi ani Mama mea.

4 comentarii:

John Constantine spunea...

nu ti-am gasit mailul asa ca iti scriu aici...

La multi ani! Fie sa ai parte numai de zile insorite si valuri linistite, si multe multe clipe frumoase, la mare si nu numai :)

piticescu spunea...

multumesc mult! urarile astea cu valuri si mare imi plac cel mai mult ;)

Aimee spunea...

La multi anI!Sa ai parte de tot ce iti doresti...Sa ai puterea sa iti realizezi fiecare vis...

Ma bucur ca ti-am gasit blogul:x
Te voi urmari:X Simt ca imi semeni:x

piticescu spunea...

multumesc! :)