vineri, septembrie 23

bursa locurilor de munca

am fost azi cu mama de manuta, ca sa o conving de o realitate de care ma lovesc de mai bine de un an incoace, la bursa locurilor de munca pentru studenti si absolventi - organizata de ANOFM.

erau acolo numai joburi de cofetar, bucatar si agenti comerciali, agenti imobiliari si de asigurari.... unde erau ofertele pentru absolventi de studii superioare?! nu stiu. au gresit adresa. mai erau ceva locuri pentru manageri de produs si consilieri in resurse umane, dar acolo... vroiau un minim! de 3 ani experienta si sa cunosti nu stiu ce programele unde se calculeaza salariile. mai puteai alege sa te faci aranjator in rafturi la hipermarket sau agent de paza.

unde era oferta aia pentru tineri studenti si absolventi? cui i-a folosit organizarea acestui targ de joburi? cv-ul meu se loveste mereu de fraza "sunteti supra-calificat". imi cer scuze ca mi-a placut la scoala si ca fara sa vreau, sunt deasupra multora ce ma interogheaza la interviuri...

si culmea, nici macar pilele si relatiile nu mai functioneaza in tara asta. toate demersurile "din interior" au esuat intr-un fel sau altul... nu e loc de mine sub soarele asta mioritic. si nu mi-e bai deloc. fac ioga pana reusesc :) (adica ma asez in fund si astept sa treaca) si cand dau lovitura, o scot pe mama in concediu sa-mi ierte revolta si boemia de pana acum.

3 comentarii:

John Constantine spunea...

dar parca gasisei un loc de munca. sau e ca sa ii arati mamei tale cum sta treaba de fapt?

piticescu spunea...

imi gasisem. me-zombi-power-hipi-girl :)

piticescu spunea...

si mai ales sexi, am uitat :))