marți, ianuarie 3

cica lista 2012

nu a nins inca in capitala groazei. e criza si la fulgi se pare! nu s-au petrecut toate exact asa cum mi-as fi dorit dar... cumva lucrurile s-au asezat asa incat sa nu ma enervez peste masura. au fost sarbatori cu dragoste si vis, cu iad si paradis, cu dulce si amar... asa cum imi sta mie bine, cu de toate.

ma bucur cand barbatii din viata mea nu uita de mine in momente dinastea, indiferent alaturi de cine se afla acum. ma amuz ca fraza asta o sa-i atinga pe aceia carora nu le-a placut niciodata sa fie pusi in oala mare cu barbati. sunt cateva momente in an in care toate perioadele vietii mele se aduna sa-mi tina cununa, ma ureaza ca ursitoarele si isi fac simtita prezenta discret si adanc. imi place de mor treaba asta... felul in care timpurile si simtirile vin toate la un loc, in viata mea, ca sa ma bucure, sa-mi aduca aminte ca au fost, ca nu (m-)au uitat, ca viata curge. un telefon, un mesaj, un zambet sau un gest, venite din adolescenta, din facultate, de la mare departare sau de chiar langa mine... v-am iubit pe fiecare in parte ca nu ati incetat sa existati nici de data asta.

de femei nu are rost sa mai povestesc, uneori e bine sa taci si sa rumegi cu privire la ele.

lista pe 2012: ma las de fumat. de mancat chestii nesanatoase, si daca ma ambitionez poate ajung vegetariana - tare mi-as dori sa reusesc asta. o sa-mi termin lucrarea aia de dizertatie care zace in biblioteca si daca nu imi gasesc de lucru pana la vara, ma gandesc serios sa plec in lume sa fac voluntariat... undeva departe unde genul asta de daruire este apreciat si protejat. poate alt continent. imi doresc un concediu cu mama mea, unul cu ea si unul cu el. n-am sa mai fac nimic din ceea ce nu am chef sa fac, doar ca sa nu stric chefurile altora. o sa-mi ascult mai atent intuitiile si o sa incerc sa fac din prezent un regim politic in sine al vietii mele. sa nu mai car timpurile in spate, nici pe alte mele, nici pe ale altora. prezentul e suficient.

tu trebuie doar sa ma tii de mana cand clipesc.

Un comentariu:

Manon spunea...

Spor la implinit vise...cu precadere ale tale.